Afscheid van de zuster!!!!! - Reisverslag uit Maceió, Brazilië van Lenny Heijligers - WaarBenJij.nu Afscheid van de zuster!!!!! - Reisverslag uit Maceió, Brazilië van Lenny Heijligers - WaarBenJij.nu

Afscheid van de zuster!!!!!

Door: Lennyheyligers

Blijf op de hoogte en volg Lenny

26 April 2012 | Brazilië, Maceió

We zitten nu alweer in Maceio.
Vanmorgen om half 8 zijn we vertrokken van pao de acucar terug naar Maceio.

Gisteren hebben we niet zoveel gedaan als alleen maar mailen en bellen met mijn moeder en mijn halfzus om te regelen dat zij zaterdag naar rio de janairo airport komen om elkaar daar te ontmoeten.
We kregen het niet meer geregeld om haar naar Maceio te laten komen want dat was te kort dag.

Tussen het regelen door moesten we natuurlijk wel weer op uur en tijd ons melden voor het eten en de koffie momentjes bij de zusters.
Wat een heerlijke mensen zijn dat en vol humor.
Ze konden lekker katten tegen elkaar en wij zaten daar dan lekker tussen.
Maar we waren het soms ook wel een beetje aan het uitdagen vooral ome André kon dat goed maar tante Ans ook natuurlijk.
We hebben elke dag heerlijk gegeten echt hollands eten en we kwamen echt echt niks tekort.
We konden elke keer als we geen wifi hadden hun computer gebruiken gaven ons tips wat we moesten doen waar we moesten zijn enz enz.
Luisterde ieder keer naar ons verhaal en zaten te wachten op wat we te melden hadden.
Dus we hebben met heel veel moeite afscheid genomen vanmorgen.

We zitten nu in een wat luxer hotel net buiten Maceio wat wel jammer is want nu kunnen we niet nog even de stad in om de mooie plekjes (shoppen) te ontdekken.
Maar even relaxen hier is ook wel goed voor ons want we hebben toch wel erg veel gedaan in een korte tijd.

We hebben vanmiddag ook afscheid genomen van ome André we hebben hem op de bus gezet naar Recife van daaruit vliegt hij weer naar Belem.
Als we hem toch niet hadden gehad was er toch veel niet gelukt. Want als je de taal niet spreekt en niemand Engels kan en we niet overal WIFI hebben voor de Google vertaler zou dit allemaal niet gelukt zijn.

Het afscheid van mensen en een heel mooi land komt steeds dichterbij. Ik hoop dat ik nog heel vaak terug mag komen en dat het contact met mijn familie hier goed blijft gaan.

Dit is nog niet het laatste verhaal hoor!!

• 26 April 2012 - 22:39

Madelon:

Geweldig om Ans ff gesproken te hebben op Skype. Geniet nog maar even volop van deze laatste indrukwekkende dagen. Wat fijn dat de reis zo geslaagd is! Sterkte met het afscheid nemen van alles en iedereen daar.
    Liefs
    Madelon

• 27 April 2012 - 07:57

Mien Van Bree:

Vanmorgen heb ik je brief gelezen.ik leef met je mee het zijn toch spannede dagen . groetjes Roel,mien

• 27 April 2012 - 11:33

Peterenmieke:

Wat een fantastische ervaring voor jullie, Ans ook bedankt voor de mooie foto's. Kijken met spanning uit naar de ontmoeting!
    Liefs en een goed terugreis