Nog even mijn half broer op bezoek. - Reisverslag uit Maceió, Brazilië van Lenny Heijligers - WaarBenJij.nu Nog even mijn half broer op bezoek. - Reisverslag uit Maceió, Brazilië van Lenny Heijligers - WaarBenJij.nu

Nog even mijn half broer op bezoek.

Door: Lennyheyligers

Blijf op de hoogte en volg Lenny

27 April 2012 | Brazilië, Maceió

Gisterenavond zijn we weer via Facebook contact gaan zoeken met mijn half broer.
Hij geageerde alleen niet wat wel erg jammer was dus hebben we zijn zoon Nilson ook een berichtje gestuurd en die reageerde natuurlijk meteen.
We hebben een tijdje op de chat gezeten en gevraagd of we nog wat af konden spreken.
Vond hij natuurlijk heel leuk als dat zou kunnen maar zijn vader was nog niet thuis was op zakenreis en hij is pas 17 dus kan niet rijden.

Hij zou kijken wat hij zou kunnen regen en we zouden vandaag dus wat horen. Zitten we vanmorgen in de hal van het hotel te wachten op tante Ans (die heel hard zingend binnen komt.) vraagt de man achter de receptie. Of wij de Hollanders zijn nou dacht het wel want er is niemand anders hier die zoveel lawaai maakt als die Hollander die net binnen kwam.
Hij wist ons te vertellen dat mijn half broer vandaag naar het hotel komt.
Hoe laat dat is weten we niet maar ja we zijn in brazil en hier gaat niets op tijd.
Dus dat word weer afwachten wat ons nu weer gaat gebeuren.

Groeten

  • 27 April 2012 - 14:51

    Ans Kaales:

    Hele voorspoedige terugreis toegewenst voor jullie.
    Ik zie je Zondag, Ans, ik zie er naar uit ! ...Mama

  • 27 April 2012 - 15:17

    KOOS JABROER:

    het is net een spannend boek. Dat je dit mag meemaken. Ongelovelijk. Ik hoop dat
    je nog meer bloedverwanten zult ontmoeten.
    Groeten uit Hoorn/Westeuopa.

  • 27 April 2012 - 20:10

    Paul:

    Hoi Lenny, Bart en Ans,
    Wij hebben genoten van jullie avonturen tot nu toe. Een hele voorspoedige terugreis gewenst ik dat dat de ontmoeting in Rio ook nog lukt.
    Groet
    Paul

  • 27 April 2012 - 20:12

    Paul:

    Hoi Lenny, Bart en Ans,
    Wij hebben genoten van jullie avonturen tot nu toe. Een hele voorspoedige terugreis gewenst ik Hoop dat de ontmoeting in Rio ook nog lukt.
    Groet
    Paul

  • 27 April 2012 - 20:12

    Paul:

    Hoi Lenny, Bart en Ans,
    Wij hebben genoten van jullie avonturen tot nu toe. Een hele voorspoedige terugreis gewenst ik Hoop dat de ontmoeting in Rio ook nog lukt.
    Groet
    Paul

  • 27 April 2012 - 21:38

    Hans:

    Hallo Lenny, Bart en Ans,
    wat een reis.
    wat een succes.
    wat een belevenis.
    wat een emoties.
    Ik heb bij je mam jouw halfbroer gezien. Interessant. Geweldig interessant.
    Alle goeds voor jullie en jouw nieuwe familie.
    Goede terugreis.
    Groeten,
    Hans


  • 27 April 2012 - 23:51

    Madelon:

    Het blijft maar spannend en leuk met jullie! Jullie vertellen het zo enthousiast dat je niet anders kunt dan het je volledig voor te stellen. Echt gaaf hoor!
    Ik wens jullie een hele plezierige terugreis. Dat gaat wel goed komen!
    Madelon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lenny

Actief sinds 08 April 2012
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 15288

Voorgaande reizen:

19 April 2012 - 29 April 2012

Terug naar mijn geboorte land

Landen bezocht: