Thuis - Reisverslag uit Asten, Nederland van Lenny Heijligers - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Asten, Nederland van Lenny Heijligers - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Lennyheyligers

Blijf op de hoogte en volg Lenny

01 Mei 2012 | Nederland, Asten

We zijn alweer bijna 3 dagen thuis,erg fijn om de kindjes en ons mam weer te zien.
Maar ook wel een erg dubbel gevoel.
Het is wel super dat Edjane een computer heeft en er graag achter zit want we krijgen iedere dag wel een berichtje.
Karlijn heeft met google vertalen ook al met haar op msn gezeten.
Dus het contact blijft zo wel leuk doorgaan.

Verder wil ik iedereen bedanken voor de leuke reactie's
Het was een reis om nooit meer te vergeten.

groeten Lenny en Bart

  • 01 Mei 2012 - 17:46

    Maria Van Beerendonk:

    Ik ben de vriendin van je schoonmoeder. Het is een emotionele trip geweest. Erg indrukwekkend maar byzonder fijn dat je je familie teruggevonden hebt. Groetjes ook voor Bart en de kinderen

  • 01 Mei 2012 - 20:54

    Hans:

    Hallo Lenny en Bart,
    nog steeds jullie niet ontmoet.
    Via jullie mam wel een en ander gehoord. En matuurlijk gelezen.
    Zondag bij jullie mam geweest. Jullie zijn meteen naar jullie huis gegaan. Vandaar.
    Maandag Joost en Klara weg gebracht.
    Zal ik langs komen.
    Groeten,
    Hans

  • 10 Juli 2012 - 08:52

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lenny

Actief sinds 08 April 2012
Verslag gelezen: 2812
Totaal aantal bezoekers 15287

Voorgaande reizen:

19 April 2012 - 29 April 2012

Terug naar mijn geboorte land

Landen bezocht: