Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Asten, Nederland van Lenny Heijligers - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Asten, Nederland van Lenny Heijligers - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Lennyheyligers

Blijf op de hoogte en volg Lenny

16 April 2012 | Nederland, Asten

Ja ja het is bijna zo ver de koffers zijn al klaar.
Eentje met onze spullen en eentje met babyspullen en speelgoed om daar uit te delen.

Nu nog even een schema maken wat de kinderen nog allemaal moeten als wij weg zijn en dan is het echt aftellen naar donderdag 10 uur,want dan vliegen we vanaf Schiphol naar Maceio.

De laatste dagen nog veel gebeld met ome André om alles goed af te stemmen en na te vragen,en zeker weten dat we hem ontmoeten,omdat hij vorige week nog niet zeker wist of hij wel mocht reizen ivm een operatie. En gelukkig hij mag reizen en is als het goed is nu al in Recief.

Verder heeft Bart Hanny ook al een keer gesproken,zij is een mevr die veel regeld bij de missiezusters die daar nog wonen,ze is ook Nederlands en heeft voor ons afspraken gemaakt met een taxi die ons komt halen in Maceio om het binnenland in te gaan.

Dus toch al aardig wat geregeld voor we gaan waar de computer al niet goed voor is.

Tot over een paar dagen ik hoop dat ik dan al aardig wat te vertellen heb.

Gr. Lenny

  • 16 April 2012 - 18:33

    Gerjan:

    Wat leuk Lenny dat je ons via deze weg op de hoogte houdt.
    Ik wens jullie een hele fijne reis en geniet ervan. Gr Gerjan

  • 16 April 2012 - 20:18

    Jenny Paridaans:

    Hoi Lenny,

    Wat lees ik hier nu! Ga je terug naar je geboorteland?

    Graag hoor ik je verhalen en ik wens je een hele mooie bijzondere reis! Geniet ervan....

    Liefs Jenny

  • 17 April 2012 - 11:24

    Katrien:

    Leuk zo'n site.
    Ik ga het zeker volgen. We wensen jullie een goede reis en veel succes met alles. x

  • 19 April 2012 - 18:45

    Jasper En Mien:

    Is de reis tot nu toe goed verlopen?
    hier is alles goed x

  • 20 April 2012 - 00:22

    Ans Kaales:

    ALLEMAAL SUCCES EN GOEDE REIS
    LET JE EEN BEETJE OP MIJN DOCHTER,LENNY ? HA HA ...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lenny

Actief sinds 08 April 2012
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 15302

Voorgaande reizen:

19 April 2012 - 29 April 2012

Terug naar mijn geboorte land

Landen bezocht: