Toch nog een beetje een feestje - Reisverslag uit Maceió, Brazilië van Lenny Heijligers - WaarBenJij.nu Toch nog een beetje een feestje - Reisverslag uit Maceió, Brazilië van Lenny Heijligers - WaarBenJij.nu

Toch nog een beetje een feestje

Door: Lennyheyligers

Blijf op de hoogte en volg Lenny

21 April 2012 | Brazilië, Maceió

Na hele gesprekken bij mijn familie via Google vertalen(5 uur lang) was het toch tijd geworden om nog wat te eten.
We hadden intussen wel al twee keer een of andere gehaktbal gehad.

Maar de rest had ook honger gekregen dus vroegen ze of we pizza wilde.
Wij dachten er worden wat pizza's gehaald en klaar.
Nee de vrouw des huizen ging zich omkleden en we gingen ergens eten.
Het was inmiddels 9 uur in de avond en we kwamen in een hele leuke pizza tent terecht.
Waar ook de zonen waar we net afscheid van hadden genomen omdat ze naar een feestje moesten weer binnen kwamen.

Dus heel de familie was er weer.
Er werden wat pizza's besteld en we gingen gezellig door met onze Google vertaler.

Het toetje werd gebracht met een sterretje erin en er werd nog een keer hard gezongen en adeval zei dat dit voor mijn verjaardag was.

Nou wat een leuke en speciale verjaardag heb ik gehad eentje om nooit meer te vergeten.
Wel leuk hoor zo lang jarig zijn want in Nederland was het al 4 uur s'nachts en daar 23 uur in de avond.

Groeten Lenny

  • 21 April 2012 - 16:06

    Rosanne :

    Lieve Lenny Bart en mama oom andre ik ben zo blij dat het goed gaat ik leef met julie mee ik vind het supper oom julie te zien vieja de i ped ik ben blij dat oom André er ook is
    Die kaan julie goed helpen met ales wat julie te wagten staat wel goed drinken en goed eten goed rusten dat is ook belangrijk ik hou van julie Kusjes van papa en rosanne

  • 21 April 2012 - 19:48

    Ilse Cortooms:

    hoi Lenny
    superleuk dat je dit allemaal bijhoud
    en dat je zo snel al wat familie hebt ontmoet. Moet wel heel bijzonder zijn
    geniet ervan Groetjessss

  • 21 April 2012 - 19:51

    Katrien:

    Wat een super feest. Het ontroerd me echt als ik je verhaal lees. Ik vind het zo geweldig voor je. Geniet ervan xx

  • 22 April 2012 - 14:51

    Mien Van Bree.:

    Hallo allemaal ,tot zóver gaat alles naar wens zoals we thuis kunnen lezen.
    Nu gaan jullie de binnenlanden in om de volgende zoektocht te verkennen Veel succes ! Mien

  • 22 April 2012 - 18:58

    Rene Smits' :

    Hoi Ans alles goed daar?zeker mooi weer hier is het wisselvallig qua weertype wel stoer hoor dat jullie naar Brazilië zijn gegaan lijkt mij wel een mooi land het ga jullie goed en Weel heelhuids thuis komen hoor?groetjes Rene en Rosanne

  • 22 April 2012 - 19:22

    Paul & Marijke :

    Hoi Lenny, Bart en Ans,

    Geweldig wat jullie daar in een paar dagen tijd al beleefd hebben en bereikt hebben. Waarschijnlijk ook wel door een hele gedegen voorbereiding in Nederland. Hartstikke goed hoor. En heerlijk die warmte daar. Dat is wel iets om naar te verlangen. Wij fietsen hier in de regen en kou nu in Noord Frankrijk en het slechte weer blijft maar aanhouden de komende dagen. Nog heel veel succes gewenst de komende dagen op jullie spannende reis annex zoektocht. Ik wist niet eerder van deze site en kwam er nu via jouw Facebook pagina toevallig achter. Vanaf nu ga ik jullie trouw volgen. Veel liefs voor jullie alledrie Paul en Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lenny

Actief sinds 08 April 2012
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 15311

Voorgaande reizen:

19 April 2012 - 29 April 2012

Terug naar mijn geboorte land

Landen bezocht: