We zijn al een hele stap verder! - Reisverslag uit Maceió, Brazilië van Lenny Heijligers - WaarBenJij.nu We zijn al een hele stap verder! - Reisverslag uit Maceió, Brazilië van Lenny Heijligers - WaarBenJij.nu

We zijn al een hele stap verder!

Door: Lennyheyligers

Blijf op de hoogte en volg Lenny

20 April 2012 | Brazilië, Maceió

Nou wat een aparte dag was het vandaag.
Wat begon als een rustige dag waar we eigenlijk niet goed wisten wat we moesten doen, is een hele bijzondere dag geworden.

Tante Ans had een nummer gekregen via Facebook maar wist eigenlijk niet van wie ze is vanmiddag gaan bellen naar dat nummer en kreeg een man aan de lijn die niet goed Engels kon maar er was iemand bij hem die dat wel kon.

Ze deed haar verhaal en binnen een uur hadden we bezoek van of mijn broer of mijn oom.
Hij had zijn collega meegenomen om te vertalen die vond het wel erg leuk om te moeten vertalen in een verhaal waar hij niet veel van wist en wat allemaal niet duidelijk was dus hij had de grootste lol met tante Ans .

Uiteindelijk zitten we nu al zeker 4 uur bij mijn familie in huis om het een en ander precies uit te zoeken.
Ik heb mijn oma ontmoet wat eigenlijk pas zondag de bedoeling was maar zij was hier al in Maceio.

We hebben nu wel geen ome andre om alles te vertalen maar we doen alles op de iPad dus erg handig.
Met Google vertaler.

Maar om even een lang verhaal kort te maken ik ben hier nog geen 24 uur maar ben al heel veel te weten gekomen en heb de eerste mensen van mijn vaders familie al ontmoet.

Mijn vader ( als hij het is) ligt hier in Maceio in het ziekenhuis omdat hij aan zijn hart is geopereerd .
Gaan morgen of aan het einde van de week evt op bezoek.

Dus al genoeg ontdekt binnen 24 uur.
Iets wat we niet hadden verwacht.

  • 21 April 2012 - 19:48

    Katrien:

    Len, dat is wel super geweldig he!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lenny

Actief sinds 08 April 2012
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 15307

Voorgaande reizen:

19 April 2012 - 29 April 2012

Terug naar mijn geboorte land

Landen bezocht: